Looking For Anything Specific?

ערן זהבי פיו פיו / אייל גולן מתחמק מהצלמים באירוע / כך הוא הצליח לכבוש שערי הכרעה רבים לזכות וכמובן, אי אפשר להזכיר את ערן זהבי מבלי לציין את תנועת האקדחים שהוא נוהג לעשות בידיו לאחר כיבוש שערים, אשר זכתה לכינוי פיו פיו ומזוהה עימו גם כשהוא משחק מעבר.

ערן זהבי פיו פיו / אייל גולן מתחמק מהצלמים באירוע / כך הוא הצליח לכבוש שערי הכרעה רבים לזכות וכמובן, אי אפשר להזכיר את ערן זהבי מבלי לציין את תנועת האקדחים שהוא נוהג לעשות בידיו לאחר כיבוש שערים, אשר זכתה לכינוי פיו פיו ומזוהה עימו גם כשהוא משחק מעבר.. ערן זהבי אחרי שכבש מול בוסניה(צילום: פיו פיו של זהבי גם בלטביה (אודי ציטיאט). לא הבנתי למה כולם כותבים פה ערן זהבי. תנועת הפיו פיו (תנועת ירי עם הידיים) של כוכב מכבי תל אביב בכדורגל ערן זהבי, עוררה סערה גדולה בארץ. גם במחלקת השיווק של הצהובים לא נרגעו והחליטו לרכב על גל ההצלחה.

הקשר המיוחד עם סבתו ביפו, המצוקה הכלכלית בבית אמו, האח שכמעט איבד את חייו, הדם הרע בעקבות עזיבת הפועל תל־אביב והחתימה במכבי, הפיצוץ מול הבוס גולדהאר סביב מעברו לסין, העימות עם השרה רגב, המח/picserver5/2017/09/03/8010049/str_100x100.jpgמאות והאיומים, השיאים ורגעי השפל. את הפיו פיו הראשון שלו בבאזל עשה ערן זהבי בשכיבה. זהבי הגן על עצמו והורחק עם כרטיס אדום. ינון לביא 3 года назад +2. לא הבנתי למה כולם כותבים פה ערן זהבי.

Chiconas: ערן זהבי פיו פיו
Chiconas: ערן זהבי פיו פיו from www.israelhayom.co.il
רוצה לעזור לליגה הזו להמשיך ולהשתפר. זו היתה תובנה של מכבי? טיילתי ברחוב ליד ביתי בראשון לציון כשלפתע זיהיתי את ערן זהבי מטייל עם הכלבה שלו, היא סיפרה, אלא שאז הבחנתי שלכלבה של זהבי יש קולר אדום. אם אינן מעוניין לקבל ו/או לאשר את תנאי התקנון שלהלן, כולם או חלקם, עליך להפסיק את השימוש באתר לאלתר. הוא שפשף את עיניו שוב ושוב ושוב, וזכה לכל המספרים האסטרונומיים האלה, אחרי שחתם לבטח יש מי שיתווכח הרי שדירוג אנשים לפי יכולת הוא אינו בגדר מדע מדויק רק שעל דבר אחד אין ויכוח: הגולשת גליה, אוהדת של מכבי תל אביב עוד מהימים הגדולים של גיורא שפיגל ואבי כהן, פנתה בבהלה למדור בתחילת העונה. גם במחלקת השיווק של הצהובים לא נרגעו והחליטו לרכב על גל ההצלחה. היו כאלו שתמכו בביצוע התנועה והיו כאלו שחשבו כי מדובר בעידוד לאלימות.

על ה'פיו פיו' של אברגראנדה, אמר זהבי:

פיו פיו בתגובה להודעה מספר 9. ינון לביא 3 года назад +2. מביאים שחקנים גדולים מחול ואני שמח להיות אחד מהם. היו כאלו שתמכו בביצוע התנועה והיו כאלו שחשבו כי מדובר בעידוד לאלימות. פיו פיו זה סמל לשלום. אם אינן מעוניין לקבל ו/או לאשר את תנאי התקנון שלהלן, כולם או חלקם, עליך להפסיק את השימוש באתר לאלתר. רוצה לעזור לליגה הזו להמשיך ולהשתפר. זו ליגה שמתפתחת כל הזמן. ערן זהבי קיבל צהוב על הפיו פיו בתגובה להודעה מספר 280. הגולשת גליה, אוהדת של מכבי תל אביב עוד מהימים הגדולים של גיורא שפיגל ואבי כהן, פנתה בבהלה למדור בתחילת העונה. הנהלת הליגה בישראל לא פעלה בנידון וזהבי ממשיך לבצע את הפיו פיו. בכל מקרה התנהלות בזיונית של השופט, ובעיקר של אוהדי הפועל שאני פשוט בז לשנאה שזולגת מהם.הם יותר שונאי מכבי מאוהדי הפועל. היום זה לא ממש הלך, אבל אין מה לעשות זה הכדורגל.

את הפיו פיו השני פספסתי, בטוח שהוא עשה, אולי מול האוהדים בשריקת הסיום, אולי. פיו פיו זה סמל לשלום. אחרי שנחת מהטיול שנתן לו אלוהים רגע אחרי ששוב נגע בו. כשנחת וגילה שכולם שוכבים עליו, עשה פיו פיו קצר. תנועת הפיו פיו (תנועת ירי עם הידיים) של כוכב מכבי תל אביב בכדורגל ערן זהבי, עוררה סערה גדולה בארץ.

ערן זהבי הוצג בסין: "מקווה שחוקי לעשות כאן 'פיו פיו'"
ערן זהבי הוצג בסין: "מקווה שחוקי לעשות כאן 'פיו פיו'" from ynet-images1.yit.co.il
ערן זהבי, התעורר בוקר אחד בעיר סינית למציאות אחרת לחלוטין. על ה'פיו פיו' של אברגראנדה, אמר זהבי: כי זה פיו פיו משודרג הדבר הזה שהוא עושה שם. כשנחת וגילה שכולם שוכבים עליו, עשה פיו פיו קצר. אם אינן מעוניין לקבל ו/או לאשר את תנאי התקנון שלהלן, כולם או חלקם, עליך להפסיק את השימוש באתר לאלתר. באופן רשמי, זהבי צפוי לחזור ולהרעיד את איצטדיון בלומפילד בתנועת ה'פיו פיו' הידועה שלו לאחר כיבושי שערים, מיד לאחר פגרת הנבחרות. יהודה שמלה 5 лет назад +1. קפטן נבחרת ישראל, ערן זהבי, התארח הבוקר (ראשון) במרכז פרס לשלום והשתתף באימון ראווה עם עשרות ילדים ישראלים ופלסטינאים.

תנועת הפיו פיו (תנועת ירי עם הידיים) של כוכב מכבי תל אביב בכדורגל ערן זהבי, עוררה סערה גדולה בארץ.

ינון לביא 3 года назад +2. ערן זהבי, התעורר בוקר אחד בעיר סינית למציאות אחרת לחלוטין. בכל זאת, אחרי שיורדים מעולמות עליונים צריך לדאוג לחומר ולחזק את המותג. כי זה פיו פיו משודרג הדבר הזה שהוא עושה שם. תנועת הפיו פיו (תנועת ירי עם הידיים) של כוכב מכבי תל אביב בכדורגל ערן זהבי, עוררה סערה גדולה בארץ. פיו פיו בתגובה להודעה מספר 9. עשה פיו פיו כמו ילד. מביאים שחקנים גדולים מחול ואני שמח להיות אחד מהם. פיו פיו של זהבי גם בלטביה (אודי ציטיאט). ערן זהבי הוא לבטח הכדורגלן הישראלי בעל התפוקה הגבוהה ביותר בכל הזמנים. יהודה שמלה 5 лет назад +1. הגולשת גליה, אוהדת של מכבי תל אביב עוד מהימים הגדולים של גיורא שפיגל ואבי כהן, פנתה בבהלה למדור בתחילת העונה. ערכתי לאחרונה בתאריך 04.11.14 בשעה 02:53 בברכה, bar212 משמע על זה הוא נענש ולכן אי אפשר להעניש אותו על כך בשנית.

ערן תישבור תרגל תישבור תרגל ערן ערן ערן. היו כאלו שתמכו בביצוע התנועה והיו כאלו שחשבו כי מדובר בעידוד לאלימות. זו היתה תובנה של מכבי? מיץ' גולדהאר ביקש ממך להפסיק עם זה? מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד.

Chiconas: ערן זהבי פיו פיו
Chiconas: ערן זהבי פיו פיו from www.sport5.co.il
רוצה לעזור לליגה הזו להמשיך ולהשתפר. זו ליגה שמתפתחת כל הזמן. מיץ' גולדהאר ביקש ממך להפסיק עם זה? טיילתי ברחוב ליד ביתי בראשון לציון כשלפתע זיהיתי את ערן זהבי מטייל עם הכלבה שלו, היא סיפרה, אלא שאז הבחנתי שלכלבה של זהבי יש קולר אדום. ערן זהבי, התעורר בוקר אחד בעיר סינית למציאות אחרת לחלוטין. את הפיו פיו השני פספסתי, בטוח שהוא עשה, אולי מול האוהדים בשריקת הסיום, אולי. היום זה לא ממש הלך, אבל אין מה לעשות זה הכדורגל. כי זה פיו פיו משודרג הדבר הזה שהוא עושה שם.

לא הבנתי למה כולם כותבים פה ערן זהבי.

זו ליגה שמתפתחת כל הזמן. אם אינן מעוניין לקבל ו/או לאשר את תנאי התקנון שלהלן, כולם או חלקם, עליך להפסיק את השימוש באתר לאלתר. את הפיו פיו השני פספסתי, בטוח שהוא עשה, אולי מול האוהדים בשריקת הסיום, אולי. באופן רשמי, זהבי צפוי לחזור ולהרעיד את איצטדיון בלומפילד בתנועת ה'פיו פיו' הידועה שלו לאחר כיבושי שערים, מיד לאחר פגרת הנבחרות. טיילתי ברחוב ליד ביתי בראשון לציון כשלפתע זיהיתי את ערן זהבי מטייל עם הכלבה שלו, היא סיפרה, אלא שאז הבחנתי שלכלבה של זהבי יש קולר אדום. לא משנה אירופה או בליגה שלנו, השחקן הזה פשוט לא נח. פיו פיו בתגובה להודעה מספר 9. קפטן נבחרת ישראל, ערן זהבי, התארח הבוקר (ראשון) במרכז פרס לשלום והשתתף באימון ראווה עם עשרות ילדים ישראלים ופלסטינאים. כשנחת וגילה שכולם שוכבים עליו, עשה פיו פיו קצר. זהבי הגן על עצמו והורחק עם כרטיס אדום. יהודה שמלה 5 лет назад +1. הקשר המיוחד עם סבתו ביפו, המצוקה הכלכלית בבית אמו, האח שכמעט איבד את חייו, הדם הרע בעקבות עזיבת הפועל תל־אביב והחתימה במכבי, הפיצוץ מול הבוס גולדהאר סביב מעברו לסין, העימות עם השרה רגב, המח/picserver5/2017/09/03/8010049/str_100x100.jpgמאות והאיומים, השיאים ורגעי השפל. מביאים שחקנים גדולים מחול ואני שמח להיות אחד מהם.

אם אינן מעוניין לקבל ו/או לאשר את תנאי התקנון שלהלן, כולם או חלקם, עליך להפסיק את השימוש באתר לאלתר ערן זהבי. כשנחת וגילה שכולם שוכבים עליו, עשה פיו פיו קצר.

Posting Komentar

0 Komentar